سلام


پگاه-مهسا

سلام دوستای عزیزم و کسایی که به این وبم سر میزنین من این وب و اپ میکنم اما فعلا دارم روی وب جدیدم کار میکنم

نظرات شما عزیزان:

best girl x yegane
ساعت14:20---7 ارديبهشت 1392
عزیزم اگه آیکون دخترونه میخوای باید بیای این وبم

عمه ی امیرحسین
ساعت0:44---27 فروردين 1392
سلام عزیزم. ممنونم از لطفتون. از اشنائی با شما خوشحالم

ensan
ساعت11:13---10 فروردين 1392
سلام.وبلاگ خوبی داره ولی بازدیداش افتضاحه.اگه خواستی یادبگیری چطور بازدیدای وبلاگتو ببری بالا اونم چند هزارتا در روز بهم ایمیل بزن.راستی معلومه قبلا چت میکردی.تو کدوم سرویس؟

TuRkiSh b0Y
ساعت12:52---14 آبان 1391
اي وبلاگ درست كن ...اي وب جديد..اي وبلاگي كه نميدونم موضوش چيه...يه خورده به وبلاگت برو روو بده ...نظره قبليو خوندم يه ساعته دارم غش ميرم...مرسي دانيال

دانيال
ساعت0:45---8 مهر 1391
سلام دانيال هستم 26سالمه,تحصيل كرده,مجرد,قد191, وضع ماليم خيلي خوب,شغلم خيلي خوب,خونه وماشين خوب دارم,ازخودم تعريف نباشه قشنگم خوشتيپم دنبال يه دختر خوب با معرفت و مهربون هستم سن اون دختر واسم مهم نيست تنها چيزي كه واسم مهمه اخلاق و رفتار اون دختر كه خيلي واسم ارزش داره لطفا قصدتون سركار گذاشتن نباشه اگه واقعا دختر مهربون وخوش اخلاقي هستي و رفتار خوبي داري همينجا واسم پيام بذار تا شمارمو بدم ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1398برچسب:,ساعت 13:46 توسط Mahsa| |


Power By: LoxBlog.Com